Przejdź do głównej treści

Zwroty i reklamacje

Zwroty
 
Zależy nam, aby zakupy w naszym sklepie były dla Ciebie w pełni satysfakcjonujące. Jeśli jednak z jakiegoś powodu chcesz zwrócić zakupiony produkt – masz do tego pełne prawo.
 
Prawo do odstąpienia od umowy
Masz 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia na zwrot towaru bez podania przyczyny.
 
Jak dokonać zwrotu?
 
1. Napisz do nas na adres: sklep@ceglahimalajska.pl – poinformuj nas o chęci zwrotu.
 
2. Wypełnij formularz zwrotu (możesz go pobrać tutaj: [link do formularza]) i dołącz go do przesyłki.
 
3. Odeślij produkt na adres:
 
Michał Matryba MIMAT

Przylaszczkowa 5N

04-994 Warszawa

503016737
 
Uwaga: nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
 
 
 
Warunki zwrotu:
– Produkt nie może nosić śladów użytkowania i musi być w oryginalnym opakowaniu.
– Koszt odesłania produktu pokrywa kupujący.
– Zwrot środków następuje do 14 dni od momentu otrzymania zwrotu i jego pozytywnej weryfikacji.
 
W razie pytań – chętnie pomożemy!
 
 
Reklamacje
 
 
Zadowolenie naszych klientów jest dla nas najważniejsze. Dokładamy wszelkich starań, aby oferowane produkty były najwyższej jakości, jednak jeśli otrzymany towar okazał się wadliwy lub niezgodny z zamówieniem – przysługuje Ci prawo do reklamacji.
 
Jak złożyć reklamację?
 
1. Skontaktuj się z nami mailowo: sklep@ceglahimalajska.pl
 
2. W wiadomości podaj:
– numer zamówienia,
– opis problemu,
– zdjęcia uszkodzonego produktu (jeśli to możliwe).
 
3. Reklamację rozpatrzymy w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych od daty zgłoszenia. O wyniku poinformujemy Cię drogą mailową.
 
 
W razie jakichkolwiek pytań – jesteśmy do Twojej dyspozycji.